• 01-02-2022, 15:45:56
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba. İkinci el ve temiz bir iPhone SE 2020 64 GB telefon 5400 TL eder mi?
    Bilenler bilir, Easycep’ten alacağım. iPhone 8 cihazım 2600-3000 sayılacak. Aşağı yukarı 2400-2800 üstüne koyacağım.
    iPhone 11 için de bir teklif sundular, 4900-5300 arası koyarsam alabiliyorum.

    Sizce hangi teklif değerlendirilir ve değerlendirmeye değer.
  • 01-02-2022, 15:48:42
    #2
    hocam iphone 8'inizi ucuza saydrmıyor musunuz ? cihaz durumu nedir rizede en az 3.5k dan başlıyor temizleri
  • 01-02-2022, 15:48:56
    #3
    iPhone 11 bence daha mantıklı olur.
  • 01-02-2022, 15:49:00
    #4
    Kurumsal Üye
    Parçası değişmemişse herhangi bir sorunu yoksa kozmetik olarak da iyiyse 5400 uygun bir fiyat hocam. Şu an sıfırı 7800 civarlarında geziyor. 1 senelik telefon için iyi bile denebilir. Ancak ne telefonlar var bir görseniz, değişmemiş yeri kalmamış, batarya ekran yan sanayi vs vs daha 6 aylık telefon.
  • 01-02-2022, 15:49:30
    #5
    ben de şu sıralar iPhone 8 almayi planlıyordum konudan alakasiz ama hala guncel bir telefon mu? İkinci el olarak alinabilir mi
  • 01-02-2022, 15:54:32
    #6
    Weizch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de şu sıralar iPhone 8 almayi planlıyordum konudan alakasiz ama hala guncel bir telefon mu? İkinci el olarak alinabilir mi
    Hocam yer yer takılıyor. 2017 eylül lansmanlı cihaz. 4.5 yaşında yani, ona göre düşünün. Sağlam donanım olarak ama 2-3 sene götürür götürmez.
    ShadowKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parçası değişmemişse herhangi bir sorunu yoksa kozmetik olarak da iyiyse 5400 uygun bir fiyat hocam. Şu an sıfırı 7800 civarlarında geziyor. 1 senelik telefon için iyi bile denebilir. Ancak ne telefonlar var bir görseniz, değişmemiş yeri kalmamış, batarya ekran yan sanayi vs vs daha 6 aylık telefon.
    Easycep genelde temiz cihaz alıyor ama detaylıca öğreneceğim zaten bilgisini.
    Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone 11 bence daha mantıklı olur.
    5K kadar nakit çıkıp 11 almak mantıklı evet. Ama durumlar
    Laviniaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam iphone 8'inizi ucuza saydrmıyor musunuz ? cihaz durumu nedir rizede en az 3.5k dan başlıyor temizleri
    Hocam arka kameramda cızırtı var, ekranım düşmeye bağlı yan sanayi değiştim (orjinal bulamadım), bataryam da zamana bağlı yine aynı şekil değişti. Telefoncular aşağı yukarı 3 civarına alıyor burada.
  • 01-02-2022, 16:26:25
    #7
    <çok ilginç gerçekten ekim başında 320 usd ile 2700 tl ye almak zorunda kalmıştım sıfırını yurtdışında, şimdi ise ne alemde fiyatlar.
  • 01-02-2022, 17:54:25
    #8
    Bence kârsız hocam kurtmaz
  • 01-02-2022, 18:32:25
    #9
    Pinkmanes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence kârsız hocam kurtmaz
    Hocam 2017 eylül cihazını 2020 eylül ile güncelleyeceğim. Sıfırları 6500 civarı şu an aynı cihazın. 1100 daha vererek sıfır da alabilirim. Benim cihazın da değişmesi gerekiyor artık. Şimdi değişmesem illa ki değişmem gerekiyor kısa süre içerisinde. 3000+2400’e model yükseltmiş, bir nevi sıfırlamış olacağım.