forumda ilk zamanlarımda bende bana yürüyor değilde. forumda birileri yorumumu çok beğeniyor öyle yolluyor sanmıştım.sonra sitede en uzun süre kaldığımda böyle çıkıyor sandım. gerçekte neden çıkıyor bence kimse bilmiyor yönetimden başka esas sebebini