Payoneerde 28 dolarım var, nasıl harcarım? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Payoneerde 28 dolarım var, nasıl harcarım?
11
●
288
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Payoneerde 28 dolarım var, nasıl harcarım?
1
2
31-01-2022, 18:50:28
#10
BZKRT
Üyeliği durduruldu
50 dolar satabiliriz hocam istersen, çekimini yapabilirsin
31-01-2022, 18:52:50
#11
Misafir
Eyvallah hocam şu an elimde nakit yok. Olduğunda iletişim kurarım.
31-01-2022, 18:52:54
#12
ZINKKK
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Başka bir payoneer hesabına gönderebiliyorum ama değil mi, yoksa çok saçma olur
Gönderemezsiniz ve çekemezsiniz 50 doları tamamlaman gerekiyor.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler