@Bip; bu kural yeni mi getirildi? Daha önce forumda yaşı 15 olarak gözüken üyeler görüyordum.
Hayır, uzun zamandır böyle. 16 yaş altı olduğu tespit edilip banlanan üyeler var. Bazıları da doğum yılını sonradan kontrol panelinden değiştirerek yanlış yazmıştı, bir aralar doğum tarihi değişikliğine izin veriliyordu kontrol panelinden. O zaman değiştirip yanlış kalanlar var onlarda sorun yok, sistem TC kimlik numarası üzerinden kontrol ediyor onu.