• 30-01-2022, 23:48:08
    #10
    numanenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam 16 olması gerekli.
    Pastayı kesip resim atması lazım
  • 30-01-2022, 23:48:28
    #11
    numanenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk ben yazdım banane hoşgeldiniz hocam tekrardan süper ışık hızında konulara gelmenizi özledik
    "Galiba" işi bozdu ama. Bir de 16 üstü değil, 16 ve üstü

    hakan2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu sene 16 olacak bir yeğenim var doğum gününe kadar beklemeli mi. bugün kayıt olabilir mi?
    16 yaşına basmış olması gerekir. Doğum gününden sonra kayıt olabilir.
  • 30-01-2022, 23:49:46
    #12
    @Bip; bu kural yeni mi getirildi? Daha önce forumda yaşı 15 olarak gözüken üyeler görüyordum.
  • 30-01-2022, 23:50:37
    #13
    Cyber Security
    Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pastayı kesip resim atması lazım
    Tabi ki o zaten şart
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Galiba" işi bozdu ama. Bir de 16 üstü değil, 16 ve üstü



    16 yaşına basmış olması gerekir. Doğum gününden sonra kayıt olabilir.
    Valla hocam sizde olmasanız ne yapardık özlemişiz.
  • 30-01-2022, 23:52:57
    #14
    Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Bip; bu kural yeni mi getirildi? Daha önce forumda yaşı 15 olarak gözüken üyeler görüyordum.
    Hayır, uzun zamandır böyle. 16 yaş altı olduğu tespit edilip banlanan üyeler var. Bazıları da doğum yılını sonradan kontrol panelinden değiştirerek yanlış yazmıştı, bir aralar doğum tarihi değişikliğine izin veriliyordu kontrol panelinden. O zaman değiştirip yanlış kalanlar var onlarda sorun yok, sistem TC kimlik numarası üzerinden kontrol ediyor onu.