• 31-01-2022, 01:06:24
    #28
    Bileşenleriniz çabuk yıpranır eğer bilgisayarınızı uzun süreler açık kalmayı düzen olarak aldıysanız. Sisteminiz stabilse birkaç günü tolare edecektir ancak 1 yılın 200 günü böyle kalıyorsa birkaç yıla kalmadan sorun yaşamaya başlamanız muhtemel.

    Elinizden geldiğince kullanmadığınızda (örneğin 2 saat kullanmayacaksanız kapatın) kapatın.
  • 31-01-2022, 01:12:25
    #29
    Sıkıntı olmaz reis merak etme. Bilgisayar açık yada kapalı olması bilgisayar için birşey farketmez. Zaten belli bir süre sonra kendini uyku moduna alıyor
  • 31-01-2022, 01:25:12
    #30
    Hocam gerekli bakımlar yapılırsa çok temiz kullanılır ama batarya hariç onların ömürleri var.
  • 31-01-2022, 02:08:32
    #31
    @umutaki;@YasinReal;@Voxen;@orhansengun;@Stein;@canyucel;@kadirilgin1453;@tia;

    değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim tavsiyelerinizi dikkate alacağım iyi geceler.
  • 31-01-2022, 14:08:12
    #32
    11 yıllık laptobum var kapıştıralım mı hdd'de windows 10 kurulu deli gibi çalışıyor fujitsu
    önemli edit; sıkıntı olcağını zannetmiyorum kendimden biliyorum
  • 31-01-2022, 17:45:09
    #33
    Bende öyle kullanıyorum yıllarıdr kapatmam bi sorun yaşamadım ama bilgisayarın çok yıprandığını yavaşladığını yorulduğunu hissedebiliyorum
  • 31-01-2022, 17:46:44
    #34
    Ben yangın çıkar korkusuna kapatıp çıkıyorum. Adaptör veya içlerinden bir şey çok ısınıp yanarsa korkusu var. (Çocukluğumda lambalı radyo yanmıştı.)
  • 31-01-2022, 18:00:59
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2011 de aldığım laptopu kesintisiz 10 yıl çalıştırdım. geçen yıl yeni masaüstü toplayınca emekliye ayırdım. laptopu hep ağır işlerde kullanmıştım.
  • 31-01-2022, 18:08:54
    #36
    Hiç kapanmaması daha iyi bence. Cold start daha fazla zarar veriyor gözlemim

    Tabi bu dediğim hard disk de muhtemelen geçerli değil. Anakart işlemci ram için