Kullandığım laptop 3 yıldır sürekli açık neredeyse bazen evden çıktığım zaman hatırlarsam güç tuşuna basıp uyku moduna alıyorum sizce bir sorun yaratır mı şimdiye kadar yaratmadı ama
Sıkıntı olmaz hocam benim kullandığım laptop tam 15 yaşında Acer ekranı 17 inch olduğu için değiştiriyorum. Benim PC de aynen günlerce açık kaldığı oluyor ☺️
Hocam ben de öyle kullanıyorum son 1-2 aydır, bir şey olur mu şahsen ben de merak ediyorum. Ama benim 1-2 aydır bu şekilde hiç kapatmadan kullanmam bir problem oluşturmadı henüz.
3 yıl olmuş daha ne bekliyorsunuz ki bilgisayarınızdan?
Emeklesin mi istiyorsunuz?
Cidden Bazı Üyeleri Anlamıyorum
Arkadaş Anlamadığından Bir Soru Sormuş Nedir Bu Alaylı Yaklaşım Hiç Yakıştıramıyorum Özellikle Kurumsal Üyelik Rankı Olanlara
sürekli sarja takılı ise bataryası ölmüştür.
haricinde sürekli çalıştığı için ısınma sorunu olabilir, onu da termal ile halledersin.
pek sıkıntı olacağını zannetmiyorum tabii ki. bakımını ara sıra yaptırmakta fayda var.
Üyenin Sorusuna Gelecek Olursak Sıkıntı Yaratırmı Bilemem
Elektrik Faturası Kabarık Gelir Orası Kesin
Birde Yıllık Bakımını Yaparsınız Çok Büyük Sıkıntı Çıkmamalı Ama Bazı Bileşenler Zamanla Yıpranır