• 27-01-2022, 11:11:41
    #1
    Merhaba arkadaşlar kod istememe rağmen gelmiyor. Transfer yapabilen oldu mu ?
  • 27-01-2022, 11:16:15
    #2
    Değil transfer, giriş yapabilmen bile mucize, Yakında oda uçar.
  • 27-01-2022, 11:16:32
    #3
    Hocam mağaradan yenimi çıktınız? teknoclouds hakkında olanları bilmiyormusunuz ?
  • 27-01-2022, 11:17:10
    #4
    Dün Misafir; arkadaşımız kurtarmıştı domainlerini.
  • 27-01-2022, 11:17:26
    #5
    joNeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değil transfer, giriş yapabilmen bile mucize, Yakında oda uçar.
    Giriyorum destek kayıdı bile açtım
  • 27-01-2022, 11:17:34
    #6
    TheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar kod istememe rağmen gelmiyor. Transfer yapabilen oldu mu ?
    https://www.r10.net/off-topic/287472...r-basligi.html
  • 27-01-2022, 11:18:00
    #7
    website adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam mağaradan yenimi çıktınız? teknoclouds hakkında olanları bilmiyormusunuz ?
    Yok hepsinden haberim var ancak yeni zaman bulabildim dedim belki düzelmiştir
  • 27-01-2022, 11:20:06
    #8
    @tahsincetinkaya hocanin actigi konu isinize yarayabilir.
  • 27-01-2022, 11:24:03
    #9
    Eğer whois bilgileri değişmişse ücretsiz hiçbir şekilde kurtaramazsınız. Destek talebi açınca da 25 dolarlık fatura üretiyorlar. Ödeyince de transfer kodunu hemen veriyorlar.