Şirketimin verdiği işleri.
Aslında ben ertelemiyorum, sürekli "bitti mi" diye sordukları için inadıma yavaş yapmaya çalışıyorum
Ahahaa bu ben 🤣 oto yıkamada iken hadi hızlı dediklerinde o araba 3 dakika geç çıkardı az nefes ala ala yapardım simdi de öyle birisi hadi acele et dediği zaman 5 dakika ise iş 7 dakikada yapıyorum 🤷*♂️