• 24-01-2022, 02:40:13
    #1
    1 aydır buradaydım biraz alışverişim oldu. Aklıma takılan r10 üzerinde alışveriş yaptığım kişiler kendilerini gizliyor ve hiç bilinmeyen numaralarla whatsapp üzerinden alışveriş yapıyor. Profil resimlerini bile saklıyorlar. Son zamanlarda çoğu forumdan uzaklaştırıldı. Bu kurnazlara neden baştan izin veriliyor? Çoğu üçktcı bunların.
  • 24-01-2022, 02:44:21
    #2
    açıkçası bu tarz konuları son zamanlar da sık sık görüyorum her şey kişide bitiyor aslında çok basit yöntemi var r10 üzerinden teyit alma zaten o kişi mesaj atmıyor ise baş şüphelidir he r10'a üye olup dolan dıran yok mu elbette var ama kavun değil ki koklayasın bana göre açıkçası r10 bir çok pazaryeri sitelerinden bile daha güvenilir
  • 24-01-2022, 02:47:29
    #3
    griX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 aydır buradaydım biraz alışverişim oldu. Aklıma takılan r10 üzerinde alışveriş yaptığım kişiler kendilerini gizliyor ve hiç bilinmeyen numaralarla whatsapp üzerinden alışveriş yapıyor. Profil resimlerini bile saklıyorlar. Son zamanlarda çoğu forumdan uzaklaştırıldı. Bu kurnazlara neden baştan izin veriliyor? Çoğu üçktcı bunların.
    Baştan anlamak için yöntemlerinizden bahsederseniz eğer forum yönetimi bunları dikkate alır. Birinin yanlış bir insan olduğunu nasıl anlayabilirsiniz ki, profil fotoğrafı saklamak farklı numara kullanmak bir sorun teşkil etmiyor. Sonuçta siz ticaret yapıyorsunuz ve ticaretiniz başarılı ise eğer daha fazla detayı bilmenizin gereksinimi nedir ?
  • 24-01-2022, 02:48:38
    #4
    Bana kalsa davetleri sadece R10 Yetkilileri dağıtsın yani onlardan istesinler kimse yok arkadasım yok oyum buyum diye dağıtmazsa bunun önüne bir nebzede olsa geçilir kaç defa gruplarda şahit oldum 20 30 tl den r10 davetiye diye satıyorlar birde
  • 24-01-2022, 02:49:10
    #5
    wptam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açıkçası bu tarz konuları son zamanlar da sık sık görüyorum her şey kişide bitiyor aslında çok basit yöntemi var r10 üzerinden teyit alma zaten o kişi mesaj atmıyor ise baş şüphelidir he r10'a üye olup dolan dıran yok mu elbette var ama kavun değil ki koklayasın bana göre açıkçası r10 bir çok pazaryeri sitelerinden bile daha güvenilir
    Hocam r10 üzerinden mesajlaşıyoruz whatsapp numarasını veriyor. Numaranın kaynağı yok belirsiz.
  • 24-01-2022, 02:50:57
    #6
    griX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam r10 üzerinden mesajlaşıyoruz whatsapp numarasını veriyor. Numaranın kaynağı yok belirsiz.
    eğer ki ticaretiniz ile sorun yaşıyorsanız şikayet açarsınız bazı kişilere de hak veriyorum kişisel numarasını iletmek istemiyor herkesin kendi tercihi hocam
  • 24-01-2022, 02:52:39
    #7
    r10 500K olduğunda siz görün görsek o günler ne güzel our
  • 24-01-2022, 02:54:25
    #8
    Yapmayın hocam
  • 24-01-2022, 04:50:35
    #9
    griX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam r10 üzerinden mesajlaşıyoruz whatsapp numarasını veriyor. Numaranın kaynağı yok belirsiz.
    R10 üzerinden mesajlaşıp numara alıyorsanız aldığınız üyeye aittir. İlla TR numarası veya kişisel numarasını vermek zorunda değil. Numaranın kaynağı olması için ne olması gerekiyor? Sanki başka numara verseler kaynağına ulaşabileceksiniz..

    Konu içeriğiniz çok saçma "Adamlar kendilerini gizliyor, neden başta izin veriliyor?" Yönetimin ne yapmasını istiyorsunuz? Kimlik bilgisi veriyorsunuz doğrulama yapılıyor + olarak selfie veriyorlar.

    Forumda herkes kendi önlemini alacak yüzlerce SeyİT konusu olmasına rağmen bu isimle ticaret yapıyorsa veya teyit almadan ticaret yapıyorsa bu kişinin kendi sorunu forumun buna yapabileceği bir şey yok.