R10 üyeleri ve ticaret.
9
●223
- 24-01-2022, 02:40:131 aydır buradaydım biraz alışverişim oldu. Aklıma takılan r10 üzerinde alışveriş yaptığım kişiler kendilerini gizliyor ve hiç bilinmeyen numaralarla whatsapp üzerinden alışveriş yapıyor. Profil resimlerini bile saklıyorlar. Son zamanlarda çoğu forumdan uzaklaştırıldı. Bu kurnazlara neden baştan izin veriliyor? Çoğu üçktcı bunların.
- 24-01-2022, 02:44:21açıkçası bu tarz konuları son zamanlar da sık sık görüyorum
her şey kişide bitiyor aslında çok basit yöntemi var r10 üzerinden teyit alma zaten o kişi mesaj atmıyor ise baş şüphelidir he r10'a üye olup dolan dıran yok mu elbette var ama kavun değil ki koklayasın
bana göre açıkçası r10 bir çok pazaryeri sitelerinden bile daha güvenilir
- 24-01-2022, 02:47:29Baştan anlamak için yöntemlerinizden bahsederseniz eğer forum yönetimi bunları dikkate alır. Birinin yanlış bir insan olduğunu nasıl anlayabilirsiniz ki, profil fotoğrafı saklamak farklı numara kullanmak bir sorun teşkil etmiyor. Sonuçta siz ticaret yapıyorsunuz ve ticaretiniz başarılı ise eğer daha fazla detayı bilmenizin gereksinimi nedir ?griX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2022, 02:48:38Bana kalsa davetleri sadece R10 Yetkilileri dağıtsın yani onlardan istesinler kimse yok arkadasım yok oyum buyum diye dağıtmazsa bunun önüne bir nebzede olsa geçilir kaç defa gruplarda şahit oldum 20 30 tl den r10 davetiye diye satıyorlar birde
- 24-01-2022, 02:49:10Hocam r10 üzerinden mesajlaşıyoruz whatsapp numarasını veriyor. Numaranın kaynağı yok belirsiz.wptam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2022, 02:50:57eğer ki ticaretiniz ile sorun yaşıyorsanız şikayet açarsınız bazı kişilere de hak veriyorum kişisel numarasını iletmek istemiyor herkesin kendi tercihi hocamgriX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2022, 04:50:35R10 üzerinden mesajlaşıp numara alıyorsanız aldığınız üyeye aittir. İlla TR numarası veya kişisel numarasını vermek zorunda değil. Numaranın kaynağı olması için ne olması gerekiyor? Sanki başka numara verseler kaynağına ulaşabileceksiniz..griX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu içeriğiniz çok saçma "Adamlar kendilerini gizliyor, neden başta izin veriliyor?" Yönetimin ne yapmasını istiyorsunuz? Kimlik bilgisi veriyorsunuz doğrulama yapılıyor + olarak selfie veriyorlar.
Forumda herkes kendi önlemini alacak yüzlerce SeyİT konusu olmasına rağmen bu isimle ticaret yapıyorsa veya teyit almadan ticaret yapıyorsa bu kişinin kendi sorunu forumun buna yapabileceği bir şey yok.
her şey kişide bitiyor aslında çok basit yöntemi var r10 üzerinden teyit alma zaten o kişi mesaj atmıyor ise baş şüphelidir he r10'a üye olup dolan dıran yok mu elbette var ama kavun değil ki koklayasın