Evet sorumuz, yazmı daha güzel yoksa kış mı?
Ben kışları daha çok seviyorum böyle daha kalın elbiseleri giymeyi sevdiğim için
Peki siz hangisini daha çok seviyorsunuz ve neden?
Evde vakit geçirmeyi seven birisi için kış ayını daha çok seviyorum hatta sıcak evde kış soğukluğunu görmeye bayılıyorum. Tabiki iyi yönleri kötü yönleri var