• 23-01-2022, 23:17:08
    #1
    Evet sorumuz, yazmı daha güzel yoksa kış mı?
    Ben kışları daha çok seviyorum böyle daha kalın elbiseleri giymeyi sevdiğim için
    Peki siz hangisini daha çok seviyorsunuz ve neden?
  • 23-01-2022, 23:18:44
    #2
    ev kuşuyum.eve kapanmayı evde olmayı seviyorum. o yüzden kış mevsimini daha çok seviyorum.
  • 23-01-2022, 23:18:55
    #3
    Kurumsal PLUS
    Doğalgaz pahalı be hocam
  • 23-01-2022, 23:20:28
    #4
    Tabii ki kış bizim buralarda kış çok zor geçiyor hayvancılık yapıyorsan bide vay anam vay çile resmen
  • 23-01-2022, 23:20:53
    #5
    Evde vakit geçirmeyi seven birisi için kış ayını daha çok seviyorum hatta sıcak evde kış soğukluğunu görmeye bayılıyorum. Tabiki iyi yönleri kötü yönleri var
  • 23-01-2022, 23:21:35
    #6
    Yani ayrım olmasa ilkbahar derdim ama yazın en büyük sorunu terlemek sanırım. Kış hep maliyetli gelir bana…
  • 23-01-2022, 23:22:59
    #7
  • 23-01-2022, 23:24:58
    #8
    Doğalgaz gaz fiyatlarına göre değişir.
  • 23-01-2022, 23:25:29
    #9
    Fakire yaz, zengine kış güzel hocam