Herkese merhabalar - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Herkese merhabalar
25
●
152
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Herkese merhabalar
1
2
3
21-01-2022, 23:47:27
#19
CLL
Sen yenisin galiba Hoş geldin ☺️
22-01-2022, 01:11:57
#20
OzeL
Üyeliği durduruldu
Aleyküm selam, hoşgeldiniz.
22-01-2022, 01:51:21
#21
Granny
hayirli olsun hocam, bizde bir aralar bu yoldan geçtik
22-01-2022, 19:45:31
#22
Granny
Hoş geldiniz hocam
22-01-2022, 20:35:33
#23
ademakcan
Hoşgeldiniz hocam.
22-01-2022, 21:34:14
#24
istanbulum
@
RID1
; hoşgeldiniz. Telefon doğrulaması yapınca gri tik alıyorsunuz bildiğim kadarıyla. Mavi tik için de daha erken şimdilik. 6 aylık üyrlik ve diğer bazı şartlsrı var. 👍🙂
22-01-2022, 21:36:16
#25
Risque
Hoş geldin.
22-01-2022, 21:44:29
#26
umityildrim
@
RID1
; hoigeldiniz. 🙂👍
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler