• 18-01-2022, 20:55:29
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Yeni bir işe başlayacağım. Bu maaşı teklif ettiler sizce iyi mi? Kalite Kontrol sorumlusuyum.
  • 18-01-2022, 20:57:29
    #2
    Sen beğenmiyorsan ben girebilirim hocam
  • 18-01-2022, 20:57:32
    #3
    Yağın 150 ₺ olduğu asgari ücretlinin 4250 ₺ aldığı bir yerde iyi ancak Bulunduğun konuma göre az hocam bu zamana kadar şükür ettik daha ne kadar edeceğiz hiçbir fikrim yok malesef :/
  • 18-01-2022, 20:58:06
    #4
    vasfın ve niteliklerini en iyi kendin bilebilirsin bunu dışarı gözden biri söyleyemez.
  • 18-01-2022, 20:59:51
    #5
    Çalışma saatinize bagli
  • 18-01-2022, 21:00:31
    #6
    Enflasyona göre düşük, kiralar en kötü semtte en kötü daire 3 bin den başlıyor. 2 kişinin mutfak alışverişi 3 bin lira buluyor. Tek başına geçinen biriysen ek iş yapmadan geceni gündüzüne katmadan geçinemezsin bu parayla
  • 18-01-2022, 21:02:27
    #7
    Normal, bence çalışmalısınız. Şu an bir işte çalışmıyorsanız boş durmaktan iyidir.
  • 18-01-2022, 21:06:39
    #8
    Diyelim ki evlisin.2 çocuk var.okulada gidiyorlar.evinde kira.sigara felanda içiyorsun. bu maaş sana ucu ucuna yeter orta direk yaşar gidersin. ev kirası veya evlilik seçeneklerinden birisi çıkarsa gayet iyi maaşın olur. kalır sana ayda 1-2 bin lira yatırım yaparsın. evlilik ve kira olayının ikisi çıkarsa. çok iyi bir maaşın var demektir. en az yılda 3 bin arttırırsın
  • 18-01-2022, 21:06:54
    #9
    Yeni memur maaşı
    • akilicaslan3
    akilicaslan3 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.