• 15-01-2022, 00:10:30
    #1
    Merhaba hocalarım,

    Profil fotomu değiştirdim fakat bende hala eski hali var.

    1-)Sizde nasıl gözüküyor ?

    2-)Bunu nasıl düzeltebiliirm?

    Şimdiiden teşekkür ederim.
  • 15-01-2022, 00:13:19
    #2
    Firavun gibi hareketli gif var
  • 15-01-2022, 00:13:28
    #3
    shift+f5 deneyebilirsiniz hocam ve hareketli firavun sanırım
  • 15-01-2022, 00:13:44
    #4
    2-3 günü buluyor yenisini görmeniz, çerezlerden dolayı bu durum yaşanıyor.
  • 15-01-2022, 00:12:32
    #5
    Firavun firavun olalı böyle şah şahlı bir figürü olmadı hocam kör oldum
  • 15-01-2022, 00:14:17
    #6
    Raussa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firavun gibi hareketli gif var
    ibrhmolgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    shift+f5 deneyebilirsiniz hocam ve hareketli firavun sanırım
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2-3 günü buluyor yenisini görmeniz, çerezlerden dolayı bu durum yaşanıyor.
    emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firavun firavun olalı böyle şah şahlı bir figürü olmadı hocam kör oldum
    Aslında kendi fotomu koydum hocalarım ama yansımadı.
  • 15-01-2022, 00:14:50
    #7
    MMU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında kendi fotomu koydum hocalarım ama yansımadı.
    Hocam bildirimde fotoğrafınız gözüküyor ama burada gözükmüyor
  • 15-01-2022, 00:14:51
    #8
    MMU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında kendi fotomu koydum hocalarım ama yansımadı.
    Normalde böyle olmazdı hocam hiç boyut falan dikkat ettiniz değil mi
  • 15-01-2022, 00:15:33
    #9
    MMU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında kendi fotomu koydum hocalarım ama yansımadı.
    Bildirim menüsünde kendi fotoğrafınız gözükmekte, ve profilinizde aynı şekilde. Ancak yorum-konu kısımlarında o dehşet .gif mevcut.