• 09-01-2022, 01:45:23
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Herkese İyi Akşamlar,

    iPhone XR geldi birinden bize telefon sıfırlanıp geldi ancak telefon "Etkinleştirme Hatası" Veriyor Güncelleme Yap Diyor. İTunes'a Taktık Güncelleme İndi Ama Hâlâ Aynı Sorun Nedir?
  • 09-01-2022, 01:47:18
    #2
    Restore sorunu mu hocam ?
    Restore sorunu ise pm atın 30 saniyede çözeriz
  • 09-01-2022, 01:53:49
    #3
    Anakart daha önceden hatalı işlem görmüşse yapabiliyor.
  • 09-01-2022, 02:15:18
    #4
    AeroCS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anakart daha önceden hatalı işlem görmüşse yapabiliyor.
    Çözüm nedir hocam
  • 09-01-2022, 02:20:35
    #5
    DocxMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çözüm nedir hocam
    Eğer anakart daha önceden hatalı bir işlem görmüşse anakart tamiri yapan yerler yeri tespit ederek düzeltiyorlar.
  • 09-01-2022, 02:21:14
    #6
    Ekran kapalıyken power tuşuna basın, sağ altta "i" harfi var, oraya girin bakın. imei yada sn var mı .
  • 09-01-2022, 08:46:07
    #7
    Baseband hatası olarak geçiyor hocam anakartla ilgili sorun var tahmini tamir masrafı 1000 TL civarıdır
  • 09-01-2022, 10:18:30
    #8
    tehlike2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran kapalıyken power tuşuna basın, sağ altta "i" harfi var, oraya girin bakın. imei yada sn var mı .
    SN var hocam
  • 09-01-2022, 13:20:45
    #9
    DocxMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SN var hocam
    imei çıkmıyorsa sorun bundan. etkinleştirme yapmaz.