• 08-01-2022, 17:26:06
    #10
    Platin üye
    0 param yok
  • 08-01-2022, 17:26:43
    #11
    Kullandığım tek banka, tüm ödemelerim ve alışverişlerimi oradan yapıyorum. Bugüne kadar hiçbir problemle karşılaşmadım
  • 08-01-2022, 17:27:21
    #12
    Max 1k
  • 08-01-2022, 17:27:49
    #13
    Güven açısından bir problem olacağını düşünmüyorum. BBDK ve MASAK denetiminde sonuçta. Ama şahsen 0₺ tutuyorum kullanacağım zaman içeri para atıyorum.
  • 08-01-2022, 17:29:21
    #14
    Çoğu işlemi papara üzerinden yapıyorum 5-10k arası giriş çıkış oluyor güveniyorum
  • 08-01-2022, 17:30:19
    #15
    Max 200-300 TL,fazlası bozar.
  • 08-01-2022, 17:30:24
    #16
    yemek parası atarım oda ziraat kartım troy yemek sepetinde çalışmıyor
  • 08-01-2022, 17:33:33
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Genelde hiç tutmazdım fakat bugün sonunda şehrime Hop! geldi cashback ı için artık biraz para tutma zamanı geldi
  • 08-01-2022, 17:35:49
    #18
    Hiç boş bırakmadım bakiyeyi