• 08-01-2022, 17:21:09
    #1
    Merhaba, ne denli güveniyor, kaç para tutuyorsunuz?
  • 08-01-2022, 17:22:17
    #2
    Ben fazla güvenmediğim için 30₺ den fazla para tutmadım hiç. Sadece siyah kart hoşuma gitmişti 😄
  • 08-01-2022, 17:22:38
    #3
    aylık 200-500 arası
  • 08-01-2022, 17:22:54
    #4
    Ticaretlerden kazandığım tüm paralar Papara ve Enpara'da bırakıyorum. Bugüne kadar güvenle alakalı iki marka da hiç yüz üstü bırakmadılar.
  • 08-01-2022, 17:23:05
    #5
    Hocam 1yıl önce bin tl koymuştum hala duruyor kötü gün parası 😅
  • 08-01-2022, 17:23:38
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    0 tl . ne olur ne olmaz
  • 08-01-2022, 17:25:18
    #7
    Şuan 27k lakin 3-5 katını görüp kartımı tüm poslarda kullanıp ayrıca gerektiğinde nakit çekimi yapmışımdır bir sorun ile karşılaşmadım.
  • 08-01-2022, 17:25:52
    #8
    Papara ve Paycell sorunsuz kullanıyorum sanal/reel kazandığım tüm paralar orda aksi bir durum yaşamadım şuana kadar
  • 08-01-2022, 17:26:05
    #9
    Sürekli ne olur ne olmaz 100tl durur orada. Onun dışında 200-300 ortalama, aylık papara harcamamda o civarda zaten yaklaşık 500-600tl.