• 04-01-2022, 10:46:04
    #10
    Hepsi Türk Telekom alt yapısını kullanıyor.
  • 04-01-2022, 11:08:50
    #11
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    EmirkanDamar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @GIBIR; @GIBIRNet; kendisi burada
    Forumda olduğunu gördüğüm için forum üyelerinin bu konuda yorumlarını istemiştim aslında Bilgilendirme için teşekkürler.
  • 04-01-2022, 11:33:58
    #12
    YGZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar. Evet 2. internet bağlatmak istiyorum. Forumda GIBIRNET'i gördüm. Şuan kullanan var mı acaba ? Yorumlarınızı merak ediyorum.
    Merhabalar:

    Değerli müşterimiz GIBIRNet firması olarak yerleşik operatör altyapısından hizmet vermekteyiz. Dilerseniz konuyla alakalı altyapınızı kontrol edip paketlerimiz ve abonelik adımları konusunda aklınıza takılan sorularınıza yanıt verebilirim.

    İyi gülner dileriz.
  • 04-01-2022, 11:46:25
    #13
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    GIBIRNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar:

    Değerli müşterimiz GIBIRNet firması olarak yerleşik operatör altyapısından hizmet vermekteyiz. Dilerseniz konuyla alakalı altyapınızı kontrol edip paketlerimiz ve abonelik adımları konusunda aklınıza takılan sorularınıza yanıt verebilirim.

    İyi gülner dileriz.
    PM gönderdim size.
  • 04-01-2022, 12:16:35
    #14
    Dükkanıma.gibir net cektirmistim 100mbps internet aliyordum dükkanımı kapattım eve taşıma için başvuru yaptım evimde alt yapı 35mbps destekliyor tabiki ücretinde ona göre alıyorlar. Allah sizi inandırdı pazar akşamı taşıma işlemi için başvuru yaptım ertesi gün internetim taşındı. Kesinlikle tavsiye edebilirim.