• 03-01-2022, 21:28:08
    #1
    Üyeliği durduruldu
    1.5 aylık amerikan akita aldım ismini daha belirlemedik. isim önerisi olan var mı?
  • 03-01-2022, 21:28:35
    #2
    Karabaş?
  • 03-01-2022, 21:28:45
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    papi
  • 03-01-2022, 21:28:46
    #4
    İsim şaşmaz; Karabaş
  • 03-01-2022, 21:28:53
    #5
    Karabaş falan koymayın da
  • 03-01-2022, 21:28:59
    #6
    SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karabaş?
    İlk aklıma gelen bu oldu
  • 03-01-2022, 21:30:05
    #7
    çiko VEYA PAPİ
  • 03-01-2022, 21:30:21
    #8
    avcı
  • 03-01-2022, 21:33:01
    #9
    Üyeliği durduruldu
    karabaş iyiymiş kangal yavrusu gibi hisseder kendisini