• 28-12-2021, 23:26:17
    #1
    En alltaki herkesde hayır diyor bende evet bugün test oldum e nabız yok
  • 28-12-2021, 23:27:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    değilsiniz
  • 28-12-2021, 23:27:25
    #3
    Negatif test: evet diyorsa negatifsiniz hocam mantıken
  • 28-12-2021, 23:27:31
    #4
    Değilsin.
  • 28-12-2021, 23:28:32
    #5
    Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değilsin.
    Berkay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Negatif test: evet diyorsa negatifsiniz hocam mantıken
    berathizms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    değilsiniz
    Hocam netten baktım herkesin hayır arkadaşında hayır ondan
  • 28-12-2021, 23:29:52
    #6
    pozitif iseniz sağlık bakanlığından arıyorlar ben mesela pozitifim şuanda riskli yazıyor ve karantina süresi var
  • 28-12-2021, 23:33:58
    #7
    değilsiniz hocam eğer korona olsaydınız şu an benim hesteki gibi riskli yazardı. Son 48 saat içerisinde negatif olduğunuz için o duruma evet demiş.




  • 29-12-2021, 00:03:32
    #8
    Son 48 saat icerisinde alinmis negatif testiniz varmis. Orada soylemek istedigi bu kisi son 48 saatte test yaptirmis ve sonucu negatif cikmis.

    Hayir yazan arkadaslariniz son 48 saat icerisinde test yaptirmadiklari icin hayir sonucunu aliyor
  • 29-12-2021, 03:22:55
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Değilsiniz, bugün bende grip olmuşsum ya