Css ile ilgili küçük bir sorum var - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Css ile ilgili küçük bir sorum var
11
●
88
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Css ile ilgili küçük bir sorum var
1
2
27-12-2021, 12:58:03
#10
ChostFreak
Decatos adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Demek istediğinizi tam olarak anlayamadım ama sayfamlık için opacity:0.3 gibi değerler ile saydamlığı kontrol edebilirsiniz.
Genel opacity değil hocam tam olarak şöyle gösterebilirim
https://prnt.sc/24s06mm
İstediğim kenar bu tam olarak
27-12-2021, 13:56:27
#11
KeremWho
ChostFreak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Genel opacity değil hocam tam olarak şöyle gösterebilirim
https://prnt.sc/24s06mm
İstediğim kenar bu tam olarak
Gradient yapabilirsiniz. Şeffaf > Opak > Şeffaf yaparak buna benzer bir şey yapılabilir.
27-12-2021, 18:21:27
#12
umityildrim
@
ChostFreak
; border-radius'tan yaparsınız. Eğer tam yuvarlamak isterseniz aşağıdaki gibi olur:
border-radius: 50%;
Yukarıdaki olmazsa böyle yspın:
border-radius: 50vw;
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler