• 26-12-2021, 00:08:14
    #28
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7.11.0 kuruldu demek istiyorum zaten hocam 7.10 kurulup sonradan güncelleme almadı tema zaten direkt güncel kuruldu siteler yeni siteler yeni siteler güncelleme almadı siteler yeni..
    Demek istediğinizi sonra anladım hocam, gece mahmurluğu En azından güncel versiyon kurulu
  • 26-12-2021, 00:11:37
    #29
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demek istediğinizi sonra anladım hocam, gece mahmurluğu En azından güncel versiyon kurulu
    Eyvallah Olur öyle şeyler ^^ Yaaani w*reze nazaran güncel temiz olması da iyidir
  • 26-12-2021, 00:23:34
    #30
    Gpl olarak alınmış galiba yani lisanssız oluyor ama sorun da çıkmıyor.
  • 26-12-2021, 00:34:30
    #31
    KOZBA.NET
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet konusuna yap hocam açıklamanı.
    10 numara açıklama yapmış arkadaş tabi ki karar yetkisi bende değil fakat lisans ekranından da görüntü atmış. Böyle oyunlar yapmanıza gerek yok, kişiyle iletişime geçseniz yardımcı olurdu zaten.

    @wptam; Allah kolaylık versin.
  • 26-12-2021, 00:40:45
    #32
    Wordpress hizmetleri veriyorsanız, Temanın lisanslı olup olmadığını, yada bazı durumlarda aktif edilen lisansın devre dışı kalabileceğini bilmeniz lazım. Yoksa komik duruma düşersiniz.

    Hala temanın ne zaman güncelleme aldığını araştırıyorsunuz. Gülünç.

    @wptam; başarılarınız daim olsun.
  • 26-12-2021, 00:59:57
    #33
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 numara açıklama yapmış arkadaş tabi ki karar yetkisi bende değil fakat lisans ekranından da görüntü atmış. Böyle oyunlar yapmanıza gerek yok, kişiyle iletişime geçseniz yardımcı olurdu zaten.

    @wptam; Allah kolaylık versin.
    kreawich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wordpress hizmetleri veriyorsanız, Temanın lisanslı olup olmadığını, yada bazı durumlarda aktif edilen lisansın devre dışı kalabileceğini bilmeniz lazım. Yoksa komik duruma düşersiniz.

    Hala temanın ne zaman güncelleme aldığını araştırıyorsunuz. Gülünç.

    @wptam; başarılarınız daim olsun.
    Komik olan sizsiziniz, şikayet konusu bizim aramızda sizi ilgilendirmez. Bir şey araştırdığım da yok @Padre; temanın versiyonu hakkında yorum yapmış bende ona göre cevap verdim sadece. Gece gece insanın sabrını denemeyin daha fazla isterseniz.

    Tema lisanslıysa benden neden lisans kodu istiyor o zaman? Kimseye iftira atma gibi bir çabam olmadı olmazda, birini savunayım derken siz batıyorsunuz hiç gerek yok herkes kendini savunabilir.

    Birilerini savunmak istiyorsanız gidip avukat olun. Ben sitelerimde lisans görmedim bunun içinde şikayet konusu açıp lisans kodu talep ettim sadece bu kadar.


    Edit: İkinizle de pozitif güzel ticaretlerim olmuş hakkımda ne güzel şeyler söylemişsiniz şimdi gelip benim konumda ben mağduriyet yaşarken gelip tarafcılık oynuyorsunuz yazık gerçekten.