Tekrardan merhabalar, bugün tecili bozmayı düşünüyorum. Ama yanına giderken hiçbir şey alma diyenleri de giderken de 300 tl paket alanları da gördüm. Sizce ben çanta ile birlikte gitsem içeri ne koyayım sizce? Yardımınız için teşekkür ederim şimdiden.
Ben de aynı konuyu merak ediyorum. 28 Ocakta sınıflandırma sonucum belli olacak, Şubatta askerim. Allah nasip ederse yedek subaylık gelir diye düşünüyorum. Sınıflandırma sonucundan sonra kaç gün içerisinde teslim oluyoruz bunu hiç bilmiyorum. Yanıma ne alacağım konusunda da bilgim yok, konuyu izninizle takipteyim
şuan askerdeyim hocam , ilk önce şunu diyim erkeden yapın kurtulun benim Şafak 73 , yanınıza gelirken kendi şahsi temizlik malzemelerinizi alın 2-3 eşorfman çorap don , hırka vs alabilirsiniz çok fazla doldurmayın burda hepsini veriyorlar