• 23-12-2021, 10:59:52
    #10
    MertcanAsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekrardan merhabalar, bugün tecili bozmayı düşünüyorum. Ama yanına giderken hiçbir şey alma diyenleri de giderken de 300 tl paket alanları da gördüm. Sizce ben çanta ile birlikte gitsem içeri ne koyayım sizce? Yardımınız için teşekkür ederim şimdiden.
    Sergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de aynı konuyu merak ediyorum. 28 Ocakta sınıflandırma sonucum belli olacak, Şubatta askerim. Allah nasip ederse yedek subaylık gelir diye düşünüyorum. Sınıflandırma sonucundan sonra kaç gün içerisinde teslim oluyoruz bunu hiç bilmiyorum. Yanıma ne alacağım konusunda da bilgim yok, konuyu izninizle takipteyim
    şuan askerdeyim hocam , ilk önce şunu diyim erkeden yapın kurtulun benim Şafak 73 , yanınıza gelirken kendi şahsi temizlik malzemelerinizi alın 2-3 eşorfman çorap don , hırka vs alabilirsiniz çok fazla doldurmayın burda hepsini veriyorlar
  • 23-12-2021, 11:00:05
    #11
    thelastluck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben mart ayında tecil bozdurmuştum, kasım ayında aldılar beni askere Hocam askere giderken yanında hiçbir şey götürme diyenleri sakın dinleme ben sana sıralayayım:

    1-Don
    2-Atlet
    3-İçlik
    4-Çorap
    5-Nemlendirici Krem
    6-Dudak Koruyucu krem
    7-İçiyorsan Sigara

    Bunlardan yanına bol bol al. Don,atleti gideceğin sınıfa göre alırsın karacı isen haki renkli denizci isen mavi renkli gibi. Ben 2015 senesinde yaptım değişen çok bir şey yok yat-kalk-sürün nemlendirici yada dudak koruyucu burada önemli. Sigara ise ilk 1-2 hafta kantinde bulunamıyor maalesef. Acemi birliği kantinleri çok kalabalık olduğu için ve içtiğin sigara böyle klasik değil de başka bir şeyse bulman zor. O yüzden sen hazırlıklı git
    Sigara kullanmıyorum, sınıf belli olmadan direkt elbise almak sakıncalı olur değil mi? Yanıtınız için sağ olun.
  • 23-12-2021, 11:01:29
    #12
    ramazansevimmm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan askerdeyim hocam , ilk önce şunu diyim erkeden yapın kurtulun benim Şafak 73 , yanınıza gelirken kendi şahsi temizlik malzemelerinizi alın 2-3 eşorfman çorap don , hırka vs alabilirsiniz çok fazla doldurmayın burda hepsini veriyorlar
    Ben de sizinle aynı düşüncedeyim. Hemen bozucam tecili.
  • 23-12-2021, 11:05:38
    #13
    MertcanAsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sigara kullanmıyorum, sınıf belli olmadan direkt elbise almak sakıncalı olur değil mi? Yanıtınız için sağ olun.
    bu tamamen senin askerliğin ile alakalı askere giden arkadaşlarını mutlaka dinlemişsindir herkesin askerliği farklı doğuya gidip yata yata askerlik yapanı da gördüm, Sakarya'da her gün ağlayarak arayanı da ya da ben izmir'de yaptım çok rahattım ama başka bir arkadaşım izmir'den hiç memnun değildi. Bu aslında biraz da şans komutanlarının tavrıyla alakalı kimisi hiçbir şey demezken kimisi çok kuralcı olabiliyor
  • 23-12-2021, 11:10:22
    #14
    Hocam bir de bu sene açık öğretim lisesinden mezun oldum. Lise mezuniyetiniz bulunmamaktadır diyor, devam edeyim mi, yoksa şubeye mi gideyim?
  • 23-12-2021, 11:12:20
    #15
    Bu durumda ne yapayım hocam?
  • 23-12-2021, 11:46:35
    #16
    ramazansevimmm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan askerdeyim hocam , ilk önce şunu diyim erkeden yapın kurtulun benim Şafak 73 , yanınıza gelirken kendi şahsi temizlik malzemelerinizi alın 2-3 eşorfman çorap don , hırka vs alabilirsiniz çok fazla doldurmayın burda hepsini veriyorlar
    Peki hocam sınıflandırma belli olduktan sonra, yani 28 ocakta belli oluyor. Bu tarihten sonra kaç gün içinde covid testi yaptırıp kaç gün içinde gitmemiz gerekiyor?