Ajanda tutan var mı aramızda? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ajanda tutan var mı aramızda?
12
●
161
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Ajanda tutan var mı aramızda?
1
2
18-12-2021, 17:28:54
#10
engincolak
Peace adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Whatsappta grup kurup kendime not alıyorum ben
Bunu yapmayan var mı gerçekten
18-12-2021, 17:36:31
#11
webview
Kağıt kalemi severim dijitalden daha gerçekçi oluyor😊 Belkide yaşımız itibariyle ondan haz alıyoruz.
Ayrıca kullanmak isterseniz aşağıdaki siteyi kurdum beklerim
gorevajanda.com
18-12-2021, 17:54:07
#12
kaolin
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
WhatsAppta kendime yazıyorum
18-12-2021, 18:21:49
#13
dijitalelma
En kralı bana göre Notion.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler