• 18-12-2021, 17:28:54
    #10
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Whatsappta grup kurup kendime not alıyorum ben
    Bunu yapmayan var mı gerçekten
  • 18-12-2021, 17:36:31
    #11
    Kağıt kalemi severim dijitalden daha gerçekçi oluyor😊 Belkide yaşımız itibariyle ondan haz alıyoruz.
    Ayrıca kullanmak isterseniz aşağıdaki siteyi kurdum beklerim
    gorevajanda.com
  • 18-12-2021, 17:54:07
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    WhatsAppta kendime yazıyorum
  • 18-12-2021, 18:21:49
    #13
    En kralı bana göre Notion.