• 12-12-2021, 21:55:58
    #37
    hiç bişey olmaz kapatıp açmaktan daha iyi bile, ısınıp soğudukça daha büyük sorun oluyor
  • 12-12-2021, 22:05:30
    #38
    İşyerindeki bilgisayarlarımız yılın büyük bölümünü açık olarak hayatına devam ediyor, herhangi bir sorun olmadı. Tek dezavantajı elektronik parçalar sürekli yük altında olacağı için parçaların ömrü kısalacaktır.
  • 12-12-2021, 22:18:05
    #39
    Haftada bir gün temizlik için kapatıyorum herhangi bir zararına görmedim henüz.
  • 12-12-2021, 22:25:32
    #40
    Bizimkiler yıllardır açık elektrik faturasını ödüyebiliyorsan sorun yok
  • 12-12-2021, 23:06:00
    #41
    eski bilgisayarım tam 81 gün kapanmamıştı, görev yöneticisinden kontrol ettiydim ben en son bu pc yi ne zaman kapattım diye
  • 13-12-2021, 00:00:38
    #42
    bakımları yapılmış temiz bir anakart sorun çıkarmayacaktır
  • 13-12-2021, 00:11:14
    #43
    İşlemci ve ekran kartına çok yük binmiyorsa veya biniyorsa da yeterli soğutma yapılıyorsa ve elektrik kesintisinde ani kapanmalara önlem alınmışsa (pil takılı olması gibi) hiçbir sorun olmaz.
  • 13-12-2021, 00:09:47
    #44
    Laptop'u bilmem ama masaüstü bilgisayar kendi radyomu yönettiğim için 7/24 açık arada elektrik gidiyor bi o zaman falan kapanıyor onun haricinde kolay kolay kapanmaz hiçbir şey de olmaz
  • 13-12-2021, 00:28:19
    #45
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    Uzun vadede ekran kartı çipi ve anakart üzerindeki çip ve entegreler yıpranabilir. Çok yük binmeyecekse pek bir problem olmaz.