559,75 TL Fatura? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
559,75 TL Fatura?
21
●
816
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
559,75 TL Fatura?
1
2
3
09-12-2021, 23:22:03
#10
SercanYILDIZHAN
Drei adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Cihaz taksidinden kaynaklanabilir.
09-12-2021, 23:22:08
#11
Drei
Paket 2023'de bitiyor ve tarifem limitsiz.
09-12-2021, 23:22:28
#12
batukay
Drei adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Cihaz almışsınız hocam.
09-12-2021, 23:22:48
#13
s_akarisik
Hocam 371 TL cihaz taksidi görünüyor burada
09-12-2021, 23:23:24
#14
MrPrincex
4000 TL tutarında cihaz almışsınız hocam. bunuda taksite bölmüş
09-12-2021, 23:23:41
#15
Quantum
Ben cihaz almadım de tam olsun
09-12-2021, 23:25:07
#16
Drei
Yardımcı olduğunuz için çok teşekkürler
09-12-2021, 23:25:37
#17
MelihKabak
Görünene göre 371₺'si taksitli cihaz alımının ilk taksidi eklenmiş
09-12-2021, 23:26:33
#18
Drei
Gittim araştırdım hocam telefon alınmış taksit de üstüne binmiş.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler