• 05-12-2021, 19:20:56
    #10
    CGC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yıllardır herkesin sormuş olduğu bi soru. Apple’a sormak gerek 😀
    son olarak birşey sorayım hocam cihazdan ayarlara girip apple kimliğindeki icloud girip orada kişiler butonunu aktif ettim. Mesela diyelim telefonum aniden kapandı veya bozuldu artık cihazı açamıyorum farklı bir telefona simi taksam ve o yeni ichazdan tekrar icoluda girsem kişi listesi orada olur mu?
  • 05-12-2021, 20:38:13
    #11
    tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam elimde android yok malesef
    Anroid yoksa sime kopyalama işi zor.
    Amacın telefona bir şey olursa diye rehberi yedeklemekse, o açtığın kişiler butonu doğru, daha sonra herhangi bir apple cihaza o icloud adresiyle girersen sim kart olsun olmasın önemli değil, kişilerin yeni cihaza gelir. Kişileri yedeklemeyi aktif ettiğin yerde "icloud yedekleme" açık olduğundan emin ol. Şarja takılıyken ve wifi bağlıyken yedekleme yapar. Rasgele bir isim kaydet rehbere, icloud sitesinden bi kontrol et hemen yedeklemesi lazım.
  • 05-12-2021, 20:50:18
    #12
    Kişi bilgilerini vCard olarak dışa aktarma

    iCloud Kişiler'den kendi kişi bilgilerinizi veya bir veya daha fazla kişinin bilgilerini içeren, vCard olarak bilinen, elektronik kartviziti dışa aktarabilirsiniz. Ardından bu vCard'ları e-posta mesajlarına ekleyebilir ve arkadaşlarınızla veya iş arkadaşlarınızla paylaşmayı daha kolay hale getirebilirsiniz.
    Kişilerinizin tümünü vCard olarak dışa aktarabilirsiniz, bu onları yedeklemenin kolay bir yoludur.
    Kişileri vCard olarak dışa aktarmak için
    1. Kişiler listesinde bir veya daha çok kişi seçin.
      Birbirine bitişik çok sayıda kişi seçmek için ilk kişiyi tıklayın ve Shift tuşu basılı halde son kişiyi tıklayın. Birbirine bitişik olmayan kişileri seçmek için bir Mac'te Command tuşunu, Windows yüklü bir bilgisayarda ise Control tuşunu basılı tutarak kişileri tıklayın.
    2. Kişiler listesinin altındaki Eylem açılır menüsünden vCard'ı Dışa Aktar'ı seçin.
      Birden fazla kişi seçerseniz Kişiler hepsini içeren tek bir vCard'ı dışa aktarır.
  • 05-12-2021, 22:13:02
    #13
    sbulutakyuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anroid yoksa sime kopyalama işi zor.
    Amacın telefona bir şey olursa diye rehberi yedeklemekse, o açtığın kişiler butonu doğru, daha sonra herhangi bir apple cihaza o icloud adresiyle girersen sim kart olsun olmasın önemli değil, kişilerin yeni cihaza gelir. Kişileri yedeklemeyi aktif ettiğin yerde "icloud yedekleme" açık olduğundan emin ol. Şarja takılıyken ve wifi bağlıyken yedekleme yapar. Rasgele bir isim kaydet rehbere, icloud sitesinden bi kontrol et hemen yedeklemesi lazım.
    icloud yedekleme açık hocam artık yeni o şekilde yapıcaz teşekkürler hocam
  • 05-12-2021, 22:14:12
    #14
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişi bilgilerini vCard olarak dışa aktarma

    iCloud Kişiler'den kendi kişi bilgilerinizi veya bir veya daha fazla kişinin bilgilerini içeren, vCard olarak bilinen, elektronik kartviziti dışa aktarabilirsiniz. Ardından bu vCard'ları e-posta mesajlarına ekleyebilir ve arkadaşlarınızla veya iş arkadaşlarınızla paylaşmayı daha kolay hale getirebilirsiniz.
    Kişilerinizin tümünü vCard olarak dışa aktarabilirsiniz, bu onları yedeklemenin kolay bir yoludur.
    Kişileri vCard olarak dışa aktarmak için
    1. Kişiler listesinde bir veya daha çok kişi seçin.
      Birbirine bitişik çok sayıda kişi seçmek için ilk kişiyi tıklayın ve Shift tuşu basılı halde son kişiyi tıklayın. Birbirine bitişik olmayan kişileri seçmek için bir Mac'te Command tuşunu, Windows yüklü bir bilgisayarda ise Control tuşunu basılı tutarak kişileri tıklayın.
    2. Kişiler listesinin altındaki Eylem açılır menüsünden vCard'ı Dışa Aktar'ı seçin.
      Birden fazla kişi seçerseniz Kişiler hepsini içeren tek bir vCard'ı dışa aktarır.
    teşekkürler hocam vcard zaten yapmıştım her ihtimale karşı ama büyük ihtimal icloud şeklinde yapıcam
  • 05-12-2021, 23:53:38
    #15
    tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son olarak birşey sorayım hocam cihazdan ayarlara girip apple kimliğindeki icloud girip orada kişiler butonunu aktif ettim. Mesela diyelim telefonum aniden kapandı veya bozuldu artık cihazı açamıyorum farklı bir telefona simi taksam ve o yeni ichazdan tekrar icoluda girsem kişi listesi orada olur mu?
    iclouda bi kere yedekleme yaptıysan eğer, hangi apple cihazdan girersen gir yedeklemen orada olur.