• 05-12-2021, 02:07:32
    #1
    Sizce şuanki fiyatlardan araç almak mantıklı mı ?
  • 05-12-2021, 02:08:10
    #2
    Evet..
  • 05-12-2021, 02:09:44
    #3
    Kurumsal PLUS
    Her geçen gün piyasa arttığı için almak mantıklı.
  • 05-12-2021, 02:11:30
    #4
    Google Maps Expert
    valla ben telefon aldım 13 pro max 18K idi. şuan 6K daha fazla. artık yatırımlar böyle oluyor
  • 05-12-2021, 02:12:00
    #5
    fiyatları düşmeyeceği kesin . 2. el almak aşırı mantıklı
  • 05-12-2021, 02:12:10
    #6
    6 ay önce 165 bin tl ye sıfır clio 5 touch aldım sıfır bugün 330 bin tl teklif gelince fiyatına bakayım dedim vay arkadaş ne uçtu fiyatları böyle
  • 05-12-2021, 02:13:04
    #7
    Kurumsallar bile ikinci elde toplamaya geçtiler. Her kaçırdığın gün zarardasın diye düşün.
  • 05-12-2021, 02:14:48
    #8
    Bırakın arabayı yağı nasıl alacaz
  • 05-12-2021, 02:15:31
    #9
    1 yıl önce 70 e aldığımız opel combo 2012 bugün 120-150 arası. sen düşün.