neto adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
o da en düşüğü kişiye özel faiz oranlarıyla
yani bir düşüş yok faizlerde, devlet bankalarının özel bankalardan yüksek olması zaten komik bir durum. Çünkü faizi düşürüyoruz, karşıyız diyenler onlar. Dolar tepeye vuruyor ama faizlerde yükseliyor.
Tek mağdur yine halk, kimse sorumluluk almıyor. 2 türlü zararda olan halk.
