Dolara rekorlar kırdırıp faizi düşürüyoruz denilmesine rağmen önceki aylara göre artışlar var. Önceki ay 1,39 oranları vardı şuan 1,49 dan aşağı yok. Özel bankalar karara uyum sağlamıyor desek öyle bir durum da değil çünkü devlet bankalarının faizi özel bankalardan da yüksek.
Faiz neden düşmüyor tam tersine artıyor?
