• 30-11-2021, 20:37:31
    #1
    Selam hocalarım şuan usta birliğindeyim Şırnak silopide askerliğimi yapıyorum aileye sürekli olarak yük olmak istemiyorum burada para kazanılır mı?
  • 30-11-2021, 20:39:37
    #2
    Kaçak sigara işi yapılabilir belki
  • 30-11-2021, 20:40:07
    #3
    paollu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaçak sigara işi yapılabilir belki
    Tebrikler 5 yıl askerlik kazandınız
    • SEOmuhendisi
    • Han36
    • Netra Dijital
    SEOmuhendisi, Han36, Netra Dijital ve 7 kişi bunu beğendi.
    10 kişi bunu beğendi.
  • 30-11-2021, 20:40:43
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler 5 yıl askerlik kazandınız
  • 30-11-2021, 20:41:40
    #5
    Platin üye
    Dövmeciysen darphane işletirsin.
  • 30-11-2021, 20:41:53
    #6
    İnstagram Konum Hizmeti
    Hocam Ulaştırma takımındaydım askerde otobüs şoförüydüm kargolarını alıyordum arkadaşların 5-10 TL karşılığın da harçlığımız çıkıyordu
  • 30-11-2021, 20:43:27
    #7
    Öncelikle hayırlı teskereler, çarşı izniniz varsa veya şu an nasıl ulaşıyorsanız R10 işlerinize devam edebilirsiniz.
  • 30-11-2021, 20:44:41
    #8
    paollu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaçak sigara işi yapılabilir belki
    Yapanlar var hocam

    KeremMB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Ulaştırma takımındaydım askerde otobüs şoförüydüm kargolarını alıyordum arkadaşların 5-10 TL karşılığın da harçlığımız çıkıyordu
    Saymanlık görevi yapacağım hocam karargah destekteyim
  • 30-11-2021, 20:44:48
    #9
    Makale yazabilirsiniz, benim tecil bitti Şubat'ta gideceğim projemi erken bitirebilirsem muhtemelen harçlık çıkacak çıkmazsa makale yazıp satarım heralde.