• 30-11-2021, 18:26:19
    #1
    Başlıkta belirttiğim gibi R10daki durgunluğu farkettiniz mi konu az açılıyor. Milletin parası bitmiş galiba 😅
    Düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim.
    • Asmus1990
    • Umutkurt
    Asmus1990 ve Umutkurt bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 30-11-2021, 18:26:50
    #2
    Son 1 aydır böyle gibi.
  • 30-11-2021, 18:27:10
    #3
    Kara kara düşünüyoruz sonumuzu..
  • 30-11-2021, 18:27:36
    #4
    Bana durgun gelmedi. İlla dalgalanma vardır da yine de oldukça hareketli görüyorum..
  • 30-11-2021, 18:28:02
    #5
    Hayallerimiz koşarak uzaklaştığı için insanda çalışma hevesi kalmıyor açıkçası
  • 30-11-2021, 18:28:46
    #6
    İnsanlar para harcamaya korkar olmaya başladı hocam normal.
  • 30-11-2021, 18:28:59
    #7
    ✅CHATGPT-5 PRO🎦CAPCUT🔥
    İşler çok durgun gerçekten
  • 30-11-2021, 18:29:23
    #8
    Günde en az 2-3 adet Youtube reklam hizmeti veriyordum çeşitli forumlarda .Şuan hepsi durdu .Sadece r10'a özgü değil.
  • 30-11-2021, 18:30:18
    #9
    Platin üye
    Son 6 aydır çok durgun...