Arkadaslar merhaba sormak istedigim sey su; bir Almanca website projem var, henüz hic makale dahi yayinlamadim. Acaba NS yönledirip önce Adsense onay alip sonra mi makaleleri yüklemeliyim, Yoksa makaleleri yükleyip dogal yollardan mi denemeliyim.
Yükleyecegim bütün makaleler özgün olacak ancak malumunuz buna ragmen Adsense onayi alamama gibi durumlarda var ..
Tesekkürler cevaplar icin
Önce Adsense mi? Yoksa Site mi?
10
●86
- 23-11-2021, 20:20:39
- 23-11-2021, 20:35:41Öncelikle Adsense politikalarına bakmanızda fayda var. Prensip olarak Adsense, özgün içerik olmayan sitelere onay vermemektedir. Mutlaka politikalarda belirtilen adımları izlemeniz gerekir.
İçerik,
telifsiz yayın
iletişim bilgileri
gizlilik politikası
çerez bildirimi
hizmet sitesi ise kvkk (Türkiye için) - 23-11-2021, 20:36:19hocam NS yönlendirerek önce bos domaine Adsense aliyorlar sonra makale girebiliyorsunuzatimel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-11-2021, 20:42:06Bu nasıl oluyor beni de bilgilendirir misiz buradan veya pm ileichbinmurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-11-2021, 20:43:45Zaten özgün bir site yapacağınızı söylüyorsunuz. Neden ilk adsense almaya çalışıyorsunuz anlam veremedim. Özgün sitede ileri vadede zaten onay alabilirsiniz.
- 23-11-2021, 20:46:12Hocam daha önce full özgün herseyiyle kendim ilgilendiğim hiç eksiksiz bir siteme 5 kere başvurmama rağmen onay alamadım , 80 özgün makale ile! O yüzden acaba hiç başlamadan önce onay alıp öyle mi başvursam dedimFurkanAkman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-11-2021, 20:47:52Hocam arama kutusuna Adsense onay yazarsanız bunu yapan arkadaşlar var sitenizi yönlendiriyorlar başka bir siteye dönüşüyor domaininiz sonra onay gelince eski haline dönüyor! Ama bunun dezavantajı cok fazla çöp link oluyor siteniz icin Google da temizlemeniz gerekiyor!atimel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-11-2021, 20:48:49Adsense onay hizmeti veren kişilerde başarılı olamıyor hocam. Oraya para vermektense projenize başlayın derim. Adsense ara ara hiçbir siteyi onaylamıyor. Sonrasında ihtiyaca göre onay alıyorlar diyebilirim. Sistemde yığılma olmasını istemiyorlar. Dediğiniz benzer durumlar ara ara bizimde başımıza geliyor ama sizin için mantıklı olan projeye başlamaktır. Zaten hit gelmesi, sitenin oturması vs. uzun sürüyor.ichbinmurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle