Yurtdışından ödeme alma - TransferWise
10
●250
- 22-11-2021, 23:32:10Abd içi dediğinde ABD de yaşayan biri dolar gönderirken kullandığınız bilgiler demek. ABD dışı ise büyük ihtimal dolar değil de euro kullanan bir ülkedir veya başka para birimi kullanan ülkedir. Hesabınızdaki para birimlerine bakın ve müşterinin ülkesi orda var mi yok mu bakin.bekiryasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle