• 22-11-2021, 07:40:46
    #10
    KarmaDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay önce araç aldım ve pilot garage'den en full paketi yaptırdım. en full olunca detaylı baktıklarını düşünmeyin. tampon plastik aksam diye tamponda var olan macunu bile söylemediler bana. müttelif yerlerinde boya ve çizik diyip geçiyorlar
    Hocam benim alacağım arabada da arka ve ön tamponda çizik var plastik olduğu için önemli değil bence de yaptıracam aldıktan sonra
  • 22-11-2021, 07:47:57
    #11
    Boya değişen olsun sorun değil...
    Önemli olan motor ve içinin temizliği.
    Bir far olmuş en ucuzu 1500 tl o nedenle hasar kaydı 10 bin 20 bin falan Önemli değil kaza fotoğrafı olsun pek sorun yoksa hasar değerinin önemi yok.

    75 lik hantal oluyor vites düşürerek gideceksin ama düz yolda az yakıyor.

    Kazasız keyifli sürüşler... tabi ben olsam turbo benzin almanı önerirdim her türlü daha ekonomik ve sorunsuz
  • 22-11-2021, 08:18:39
    #12
    Hocam, bildigim kadarıyla herhangi bir sorun çıktığında banka üzerinden gönderidiginiz miktar ile işlem yapılıyor. Yani siz bankadan araç için 100K TL gönderdiniz araç sıkıntılı çıktı dava ettiniz, mahkeme kararında 100K tl kişi size ödemesi çıkar. Elden ödediginiz kantılara filan dökmenizi öneririm.

    Tarcanlar expretiz izleye izleye paronayak olduk
  • 22-11-2021, 08:33:06
    #13
    Birçok hata yapıyorsunuz.
    1 ) elden 4500 dolar veriyorsunuz sorun çıktığında kanıtlamak çok zor.
    2) arkadaşların dediklerini dikkate almıyorsunuz. İlk araba heyecanınıza veriyorum.
    Ruhsatı görmeden araba almayın. Şase sorgulamasi yapın expertize güvenmeyin
    Motoru iyi bir ustaya gösterin.

    En önemlisi acele etmeyin !!!
  • 22-11-2021, 08:48:09
    #14
    Şaşe numarasını yazın hocam. Son kasko poliçesinden aracın marka model vs göndereyim size. ve her şey tamam olsa bil mümkünse elden ödeme yapmayın.
  • 22-11-2021, 10:17:12
    #15
    hasan07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaşe numarasını yazın hocam. Son kasko poliçesinden aracın marka model vs göndereyim size. ve her şey tamam olsa bil mümkünse elden ödeme yapmayın.
    Merhaba hocam öm ile gönderdim size teşekkür ederim
  • 22-11-2021, 12:35:32
    #16
    @PolatSolutions; hocam merhaba. Araba uzun yola gidebilir mi bu benim için temel sorulardan birisi. 🙂
  • 22-11-2021, 13:33:03
    #17
    Herkese yardımları için teşekkür ederim sorunsuz aldım aracı şuan avcılar soförler odasındayım plaka 69 du 34 ile değiştirecem

    @hasan07; hocama ayrıca teşekkür ederim
  • 22-11-2021, 13:39:21
    #18
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanın.