Hocam, bildigim kadarıyla herhangi bir sorun çıktığında banka üzerinden gönderidiginiz miktar ile işlem yapılıyor. Yani siz bankadan araç için 100K TL gönderdiniz araç sıkıntılı çıktı dava ettiniz, mahkeme kararında 100K tl kişi size ödemesi çıkar. Elden ödediginiz kantılara filan dökmenizi öneririm.
Tarcanlar expretiz izleye izleye paronayak olduk