• 22-11-2021, 03:10:34
    #1
    ####################
  • 22-11-2021, 03:16:04
    #2
    Değişmeyeni var mı sorusunu sor araba tak diye anlarsın
  • 22-11-2021, 03:19:13
    #3
    Araç 0.9 ya da 1.0 sanırım ruhsat doğru gibi ama sigortacıdan teyit ettirin.

    Şase, podye, bagaj havuzu, ön panel, arka panel işlemsizse değişen yoksa km orjinalse değişen boya abartı değilse alınır.

    Turboya özellikle baktırın. 3 silindirdi sanırım bu araçlar
  • 22-11-2021, 03:20:13
    #4
    Hocam ruhsatla arabayı karşılaştırma yapın her zaman şaseden sorgulama yapın. Haberde görmüştüm adam arabayı alıyor ruhsattta benzin yazıyor ama araba dizel change yapılmış araba olarak falan çıkıyor. Aman dikkat etsin herkes böyle şeylere
  • 22-11-2021, 03:20:25
    #5
    Ruhsatta yazan farklı olabiliyor.

    Şasi numarasıyla aracın paketini renault servisinden öğrenebilirsiniz. Telefondan müşteri hizmetleri bu konuda bilgi veriyor mu bilemiyorum.

    Daha önceden aldığım clio araçta aynısı başıma geldi. Yeni ruhsat yazılırken doğrusunu yazdırmıştım. Bana mı iyilik yaptılar, kolaylıkla değişiklik yapıyorlar mı o konuyu bilmiyorum.
  • 22-11-2021, 03:21:22
    #6
    hicyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araç 0.9 ya da 1.0 sanırım ruhsat doğru gibi ama sigortacıdan teyit ettirin.

    Şase, podye, bagaj havuzu, ön panel, arka panel işlemsizse değişen yoksa km orjinalse değişen boya abartı değilse alınır.

    Turboya özellikle baktırın. 3 silindirdi sanırım bu araçlar
    Hocam pilot garage expertize götürdüm en full paketini yaptırdım sorun yok temiz araç

    Bu arada 1.5 dci yazıyor
  • 22-11-2021, 03:23:10
    #7
    heaseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ruhsatla arabayı karşılaştırma yapın her zaman şaseden sorgulama yapın. Haberde görmüştüm adam arabayı alıyor ruhsattta benzin yazıyor ama araba dizel change yapılmış araba olarak falan çıkıyor. Aman dikkat etsin herkes böyle şeylere
    Hocam şase no ile sorgulama nerden yapabilirim bulamadım sms ile plakadan sorgulama yaptım expertizde sorguladı km orjinal hasar kaydıda benim sorguladığım gibiydi
  • 22-11-2021, 04:40:13
    #8
    PolatSolutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam pilot garage expertize götürdüm en full paketini yaptırdım sorun yok temiz araç

    Bu arada 1.5 dci yazıyor
    1 ay önce araç aldım ve pilot garage'den en full paketi yaptırdım. en full olunca detaylı baktıklarını düşünmeyin. tampon plastik aksam diye tamponda var olan macunu bile söylemediler bana. müttelif yerlerinde boya ve çizik diyip geçiyorlar
  • 22-11-2021, 04:54:23
    #9
    Arabadan önce satana bakacaksın