• 20-11-2021, 16:42:51
    #1
    Arkadaşlar dolar 11 in üstündeyken dolar almak mantıklı mı, düşüş veya artış hangisi olur yeni yıla girerken doğru karar hangisi olur nacizane yorumlarınızı bekliyorum
  • Kabul Edilen Cevap
  • 20-11-2021, 16:43:34
    #2
    uzun vade / alınır . net.
    ytd
  • 20-11-2021, 16:44:17
    #3
    Uzun vadede alınır, doların düşmesi için bir neden yok, fakat kısa sürede zarar ettirir! Ytd
  • 20-11-2021, 16:44:17
    #4
    Düzeltme gelirse 8.50'ye düşer, Ordan tekrar yükselir. Ancak nezaman düzeltme gelir Allah bilir
  • 20-11-2021, 16:45:31
    #5
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Bi bak istersen

    https://www.instagram.com/tv/CWc_TVb...um=share_sheet
  • 20-11-2021, 16:45:35
    #6
    Uzun vade ise 11 12 13 den alinir. YTD
  • 20-11-2021, 16:45:49
    #7
    Ülkede yönetim değişene kadar alınır. Çünkü düşmesi için hiç neden yok
  • 20-11-2021, 16:48:14
    #8
    Bu durumda her zaman oldugu gibi yine milletçe Araftayız. Şuanda kim yazarsa yazsın ciddiye almadan yalnızca yazılanları okuyun hocam. Dolarla kripto paralara bulaşılacak zaman değiil !
  • 20-11-2021, 16:51:35
    #9
    kaansavk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar dolar 11 in üstündeyken dolar almak mantıklı mı, düşüş veya artış hangisi olur yeni yıla girerken doğru karar hangisi olur nacizane yorumlarınızı bekliyorum
    çok doğru bir video olmuş