• 10-11-2021, 21:43:53
    #19
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1000 motor aracın yakıt tüketimini düşünürsek 1 ton ağırlığı olsa ortalama 1.4 ya da 1.3 araçlardan çok daha fazla yakar
    yakması problem değildir belki ancak performans sizi delirtebilir.
    çok konforlu sürüşler olmayacaktır. hele bir de bursada kullanacaksanız bir süre sonra kriz gelebilir.

    2. el 50k km altı 1.3 ya da 1.4 araçları tercih ederdim.
    opel - ford - markaları da reno kardeşe alternatif olarak her zaman değerlendiririm.
    illa sıfır olacak diyorsanız bence bekleyebilir farklı marka ve farklı motor araçlar değerlendirebilirsiniz
    1.0 motor ile muhtemelen klima ile yokuş rampa belki standart yolculuk bile zorlaşabilir.
    1.3 araçlarda bile hatta 1.4 araçlarda bile çoğu zaman problem olabiliyor.
    bugün olmaz yarın olmaz yarın egeye bir tatile gidersiniz yaz günü sıcağın ortasında sıfır araçla klimasız yolculuk yapmak zorunda kalabilirsiniz.
    Allah kaza bela vermesin
    Hocam 1.0 turbo benzin motorda dediğiniz şeylerin hiç birisi olmuyor

    Yakıt özellikle 90 kmh altı çok az yakar vergisi düşük bakım maliyeti az hal böyle olunca ekonomik oluyor.
    Zaten turbo karakteristiği ekonomi odaklı oluyor bu motorlarda turbo sayesinde tork değerleri güzel oluyor yetiyor yani
  • 10-11-2021, 21:45:16
    #20
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 1.0 turbo benzin motorda dediğiniz şeylerin hiç birisi olmuyor

    Yakıt özellikle 90 kmh altı çok az yakar vergisi düşük bakım maliyeti az hal böyle olunca ekonomik oluyor.
    Zaten turbo karakteristiği ekonomi odaklı oluyor bu motorlarda turbo sayesinde tork değerleri güzel oluyor yetiyor yani
    doğrudur hocam test etmedim ancak 1.2 araçlar kullandım memnun kalmadım. yeni nesil motorlarda illaki farklılıklar vardır.
  • 10-11-2021, 21:53:47
    #21
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam internet sitesinden baktım da hep manuel var bu modelin otomatik vitesi yok dimi? Babamla bineceğimiz için otomatik tercih etmeliyim öyle istiyor.
    Benim bildiğim yok.Ama yeni gelecek model-kasada( makyaj) otomatik şanzıman olacak dost.
  • 10-11-2021, 22:01:45
    #22
    Eğer bayide araç bulabilirseniz kaçırmayın derim
  • 10-11-2021, 23:12:49
    #23
    evet sıfır hemen al. Bir kaç gün sonra Bu fiyata almadığına pişman olacaksınız
  • 11-11-2021, 00:05:09
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Ben olsam 2013 golf çekerdim arabaya bindiğini anlarsın en azından. Yazık parana bence aynı arabadan bende var
    HATASIZ/BOYASIZ/GOLF.7/COMFORTLİNE/CRUISE.CONTROL/MEMURDAN/ İlan No: 972670337
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...72670337/detay
  • 11-11-2021, 05:53:06
    #25
    Hocam Peugeot 208 e bakın derim
  • 11-11-2021, 05:58:28
    #26
    2 yıl önce 40k aldım 49k satmışım ev alırken şu an aynı araç 120k gerisini siz hesaplayın 1.5 dci clip joy 2016 model hatasız 110bin km di
  • 11-11-2021, 08:29:41
    #27
    polor alırdım 250 bin tl SIFIR 1.0 otomatik