Ülkemizde hem stoğu yok hem de 18 bin tl fiyatı.
2000 tl kayıt işlemi ödeyerek, yaklaşık 1000 euro bandında avrupada satıldığını biliyorum. sizce ukrayna gibi vizesiz bir ülkeye gidip alıp gelmek mantıklı olur mu? yoksa black fridayi mi beklemeliyim?
elimde tertemiz iphone 11 var ama 13 pro max çok hoşuma gitti onu satıp buna geçeceğim