• 01-11-2021, 08:28:18
    #19
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurallara göre satış yapmanız yasak
    Kuralları atar mısınız merak ettim. Kurallarda satış yerine konu açmak yasaklanmış olmasın?
  • 01-11-2021, 08:33:18
    #20
    Hocam sizin de negatif ticaret puanınız var, işi teslim alıp ödemeyi yapmamışsınız =)
  • 01-11-2021, 08:34:30
    #21
    Kurumsal PLUS
    Toolz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlık harika
    Hocam, sizin yorumunuzu görünceye dek aklıma farklı anlamlar çıkarmak gelmemişti. Sabah sabah güldürdünüz
  • 01-11-2021, 08:37:30
    #22
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Qyxius; Arkadastan 4500 tllik bi hesap alıcam forumda yeni olduğu için ilk istiyor sizce kimin ilk vermesi daha etik olur lütfen bilgilendirirmisiniz arkadası
    Qyxius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her türlü öneriye açığım, ticarette belirtilen paranın ilk yarısını alıp giriş bilgilerini teslim ettikten sonra sorunsuz giriş yaptığı zaman, kalan ücretin atılması uygunmudur?
    En mantıklı çözüm , hangi şehirdesiniz ?

    örneğin doğukan istanbulda , Qyxius izmirde ozaman forumda konu açılsın ve izmirde olan birinin aracılık karşılığı 100 tl almasını kabul etmelisinizz ki işiniz görülsün aracı arkadaş Qyxius ile buluşup parayı alacak doğukan bilgileri ilettiğinde Qyxius ile birlikte aracı arkadaş havale yapacak bankadan bu kadar basit arkadaşlar en mantıklı en sağlam çözüm.

    @Qyxius; 1 aylık bile üye değilsiniz ki üyelik yaşı hiç önemli değil ne kurumsallar ne iş yaptı gitti para miktarından dolayı aracı ile aynı şehirde buluşup ticaret yapmanın en sağlıklı olduğunu düşünüyorum.
  • 01-11-2021, 08:38:25
    #23
    Hakem seçin ikinizde hakeme verin.
  • 01-11-2021, 08:41:08
    #24
    batukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuralları atar mısınız merak ettim. Kurallarda satış yerine konu açmak yasaklanmış olmasın?
    5 itraderi yok arkadaşın. Satış yapması yasak.
  • 01-11-2021, 08:46:58
    #25
    Toolz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlık harika
    dur zaten ortalık karışık 😄 sokak röportajı sandım bende.

    konuya gelecek olursak aracı mantıklı ama hesabı vermeniz lazım kontrollerden sonra ödeme yapılır. ama hesap sahibi de ya hesabım alınırsa diye de tedirgin olacaktır. iki ucu da temiz değil değneğin.
  • 01-11-2021, 08:46:58
    #26
    Eğer verip memnun kalmazsanız şikayet hakkınız yok.
  • 01-11-2021, 08:51:46
    #27
    Forum kuralları gecerli olmalı yeni üye malı hizmeti önce teslim eder