• 01-11-2021, 07:40:01
    #1
    @Qyxius; Arkadastan 4500 tllik bi hesap alıcam forumda yeni olduğu için ilk istiyor sizce kimin ilk vermesi daha etik olur lütfen bilgilendirirmisiniz arkadası
  • 01-11-2021, 07:41:35
    #2
    Her türlü öneriye açığım, ticarette belirtilen paranın ilk yarısını alıp giriş bilgilerini teslim ettikten sonra sorunsuz giriş yaptığı zaman, kalan ücretin atılması uygunmudur?
  • 01-11-2021, 07:41:44
    #3
    Forumda birini aracı yapın. En mantıklısı bu
  • 01-11-2021, 07:41:49
    #4
    Onun
  • 01-11-2021, 07:42:11
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Onun ilk vermesi lazım. Hem ticaret puanı sizden düşük, hem sizden yeni ve başvuru ile değil, biri tarafından davet edilmiş.
  • 01-11-2021, 07:42:27
    #6
    Qyxius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her türlü öneriye açığım, ticarette belirtilen paranın ilk yarısını alıp giriş bilgilerini teslim ettikten sonra sorunsuz giriş yaptığı zaman, kalan ücretin atılması uygunmudur?
    Kurallara göre satış yapmanız yasak
  • 01-11-2021, 07:43:51
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Başlık harika
  • 01-11-2021, 07:46:02
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Form dan aracı tutun
  • 01-11-2021, 07:46:20
    #9
    Toolz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlık harika
    Sabah sabah aklıma soktuğun şeye bak. Artık tüm gün bu çıkmazda yaşayacağım )