• 31-10-2021, 23:29:49
    #1
    Arkadaşlar selam. Mining yapan var mı aranızda? şu sıralar yarısı kredi, yarısı peşin 20-40bin tl ile hazır rig almak mantıklı mı sizce?
  • 31-10-2021, 23:32:14
    #2
    Mininge kredi ile girmek mantıksız hele ki hazır yorulmuş bir rig almak daha da mantıksız asla önermem
  • 31-10-2021, 23:32:43
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kredi ile falan sakın...
  • 31-10-2021, 23:37:13
    #4
    Mining patlarsa krediyi odeyebilecek misin?
  • 31-10-2021, 23:38:53
    #5
    hocam tamda aradığım konu izninle bende 30 bin nakit ile girmek istiyorum önerilerinizi alabilirim
  • 31-10-2021, 23:49:03
    #6
    20-30 bin tl ile daha evel kazım yapmış yorulmuş miladı dolmak üzere olan ekran kartlarıyla anca elektrik faturası masrafını çıkarırsınız..
  • 31-10-2021, 23:50:48
    #7
    Arkadaşlar borç harç ile bu işlere girilmez girecekseniz ihtiyaciniz olmayan sıcak para ile girin ve iyice araştırmadan girmeyin
  • 01-11-2021, 00:16:53
    #8
    Araştırır duzgun rig toplarsanız bal gibi olur. Hazır almak yerine kartları toplayın. En az 5bin tl cebinize kalır bu şekilde. 30bin liraya 120-150mhs arası rig kurarsınız. Buda elektrikten fazlasını çıkartır. Sahsi goruslerimdir ytd
  • 01-11-2021, 00:23:27
    #9
    Yokubo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araştırır duzgun rig toplarsanız bal gibi olur. Hazır almak yerine kartları toplayın. En az 5bin tl cebinize kalır bu şekilde. 30bin liraya 120-150mhs arası rig kurarsınız. Buda elektrikten fazlasını çıkartır. Sahsi goruslerimdir ytd
    kart oneriniz var mi peki? rx580 8000TL şuan..