• 31-10-2021, 12:27:16
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,

    Bir sorum olucak günde minimum 250₺ kazanacaksınız bilgisayar üzerinde kendi işiniz olucak ama bilgisayardan 8-10 Saat Kalkmıyacaksınız böyle bir iş sizce iyimi kötü mü?

    Örneğin Yani fazlamı bilgisayar başında 8 saat

    Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim
  • 31-10-2021, 12:28:39
    #2
    Growth Manager
    günde 250 tlye o iş yapılır bence, memurların hepsi günde 8 saat bilgisayarda sonuçta
  • 31-10-2021, 12:29:00
    #3
    Beğenmiyorsanız ben talibim hocam ☺
  • 31-10-2021, 12:29:05
    #4
    200tl den ayda 6 k eder, yani saat olarak gayet güzel olsa da çalışsak
  • 31-10-2021, 12:29:13
    #5
    Günümüz iş hayatında 12 saat çalışıp günlük 100₺ alan insanları göz önünde bulundurursak Veli nimet hocam
  • 31-10-2021, 12:29:18
    #6
    Platin üye
    17 saat otelde 190 liraya çalıştım, double yaptım 24 saat hic uyumadım verdikleri para 190 değilde 130 liraydı. 250 lira için 12 saat pc başinda durulabilir bence.
  • 31-10-2021, 12:30:20
    #7
    250*30 = 7500 TL yapar asgari ücretten de haberiniz varsa bu iş oldukça iyidir 😂 tabi bilgisayar da ne yaptığınız önemli. Tecrübeli bir yazılımcı iseniz belki fiyat durumu düşündürebilir.
  • 31-10-2021, 12:30:24
    #8
    Mantıklı ve yasal bir işse yapılır.
  • 31-10-2021, 12:31:07
    #9
    Günde dışarda kaç liraya kaç saat çalışıyor insanlar.
    Bilgisayar başında oturduğundan yerden 250-300 lirayı 8 saatte alacaksın.Bence ses etme o işe devam et.

    Devam ederkende nasıl 250 yi 2 ye katlarım hesabı yap.