
r10 giriş sorunu yaşayan var mı?
19
●187
- 26-10-2021, 00:08:47Merhabalar son 3-4 gundur oldukca can sıkmaya başlayan r10'a giriş sorununu yaşayan var mı? birkaç gündür walf mıdır nedir bu sorun vardı bugünde dakika başı "güvenlik token değeri eksik" uyarısı alıyorum. Çerezleri vs temizliyorum o halde bile bazen giriyor bazen girmiyor her iki sayfa gezinmem de bir olmaya başladı gerçekten çok can sıkıcı oldu bu durum. Güvenik kısmını doldurduğumda aşağıdaki uyarıyı alıyorum durmadan. Umarım bu konuyu gönderirken tekrar yaşamam

- 26-10-2021, 00:15:27Bende de dünden beri aynı sorun vardı, ben pc den hiç giremiyordum şimdi o düzeldi ama güvenlik kontrolü gelip duruyor sürekli.
