Q2a aslında indeks ve seo açısından başarılı ama kullanım kolaylığı açısından kullanıcı dostu değil o yüzden önermiyorum. Xenforo derim geçerim forumda benim şahsi fikrim.
seo açısından da iyi değil hocam bence, panelden müdahale edilebilir özelliği çok az, geliltirilmiş düzgün eklentiler de yok wordpress gibi. yani kodlara müdahale gerektiriyor eğer profesyonel bir seo yapılacaksa.
Aklımda ya MyBB yada flarum var. Ama flarum daha mantıklı geliyor çünkü şuanda gelecek onda görünüyor.
@Daniel1336;
@civilengineer;
mybb kullandım, destek, tema, eklenti, özellik zenginliği bol. flarum hiç bilmiyorum kullanmadım ancak forumda takip edebildiğim kadarı ile, vbulletin, mybb gibi eskilerin krallarından, xenforo ve flariuma geçiş çok fazla. sanırım yeni teknolojiye ayak uyduranlar onlar. tamamen tahmini bir yorum