• 22-10-2021, 01:44:37
    #19
    Dogan7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekran görüntüsü alıcak yer nerde bulamıyorum
    onun dışında düper
    Lightshot ile tanışın bence - https://app.prntscr.com/tr/
  • 22-10-2021, 01:44:59
    #20
    SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben hiç hata ile karşılaşmadım. ancak 1 - 2 ay kullandıktan sonra yer dolsun yada dolmasın çok yavaşlıyor o yüzden sürekli formatlıyorum 2 ayda bir. windows 10 da böylebir sorun yoktu ama güncellemelerle düzelecektir
    m2 ssd varmı hocam bilgisayarınızda
  • 22-10-2021, 01:51:39
    #21
    Üyeliği durduruldu
    ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    m2 ssd varmı hocam bilgisayarınızda
    m2 yok ama sata 3 ssd var hocam 600mb hızında. bu arada performansta düşme olmamasına rağmen yavaşlıyor yazılımsal sanırım
  • 22-10-2021, 01:52:23
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Dogan7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekran görüntüsü alıcak yer nerde bulamıyorum
    onun dışında düper
    ekran alıntısı aracı ile alabilirsiniz
  • 22-10-2021, 01:55:40
    #23
    WSL 2'deki iyileştirmeler ile Linux dağıtımlarını neredeyse eksiksiz bir biçimde Windows'dan ayrılmadan kullanabilme olanağı sunma açısından benim için hayat kurtarıcı oldu. Windows 10'daki WSL'yi de 2'ye yükseltebiliyorsunuz ancak 11'de varsayılan olarak geliyor. Windows 10'da olan bazı hatalara henüz rastlamadım. Arayüzden kullanılan Linux dağıtımı uygulamalarını bile gayet güzel bir şekilde kullanabiliyorsunuz. Bu açıdan geliştiriciler için oldukça faydalı.

    Negatif yön olarak;

    İlk developer sürümlerinde sanal masaüstlerini sürükleyip bırakarak sıralayabiliyorduk, sırasını değiştirebiliyorduk. Ne yazık ki son sürümlerde bu özellik kalkmış durumda. Gerçi bu W10'da hiç yoktu.

    Bir de ara sıra yeşil ekran veriyor. W10'da yoktu. Güncelleme ile yükselttiğim için olabilir. Bir de temiz kurulum yaparak deneyeceğim.
  • 22-10-2021, 05:49:52
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Garfield adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurdum kullanıyorum ama erkenmiş onu gördüm. Bildirimlere tıklıyorum takvimde açılıyor
    Hocam sanırım o artık birleştirildi öyle kalacak
  • 22-10-2021, 09:50:41
    #25
    Yüklemek için erken diye düşünüyorum hala
  • 22-10-2021, 10:53:38
    #26
    Betadan beri kullanıyorum betadayken 1 çökme oldu format attım düzeldi yayınlandıktan sonra hiç bir sorun ile karşılaşmadım. Çok güzel ve tatlı bir arayüzü var.
  • 22-10-2021, 10:54:58
    #27
    bilgisayar fazla ısınıyor ama performans olarak bir eksikliğini görmedim.