Dilersen bankadaki fiyatlarla, kuyumculardaki fiyatları karşılaştırın ondan sonra konuşalım bunu.
Banka 1 koyuyorsa, kuyumcu 3 koyuyor, ayrıca olarak Kuveyt Türk'te altın birikimi yaparsanız paranızı Altın Matiklerden altın şeklinde de alabilirsiniz.
Diğer bankalar altınızı TL'ye çevirip para olarak veriyor.
bankalar hayrına mı satıyor hocam ?
Şu devirde kuyumcudan altın almak saçmalık diye düşünüyorum, neticede komisyon koyuyorlar üzerine, bankadan almak her zaman avantajlıdır.
Kuvettürkten bakıyorum şu an , gram altın satış fiyatı 538 ₺ yazıyor , kuyumcuda 531 ₺.
Aynen Banka daha mantıklı