• 16-10-2021, 17:42:38
    #10
    SecurityWorker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 540 TL den aldım 2510 gram

    Geçen yıl

    Allah bereket versin hocam. Lacasade Papeldemi oynadınız
  • 16-10-2021, 17:43:01
    #11
    hocam hayırlı olsun. 3. konunuz altını nasıl sağlayacağınız mı olacak
  • 16-10-2021, 17:44:27
    #12
    kadirilgin1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah bereket versin hocam. Lacasade Papeldemi oynadınız
    Bahsettiğiniz diziyi izlemedim bir bilgim yok.

    Geçen yıl ferrarimi sattım öyle aldım. Çok fazla yakıyordu.
  • 16-10-2021, 17:45:57
    #13
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dilersen bankadaki fiyatlarla, kuyumculardaki fiyatları karşılaştırın ondan sonra konuşalım bunu.
    Banka 1 koyuyorsa, kuyumcu 3 koyuyor, ayrıca olarak Kuveyt Türk'te altın birikimi yaparsanız paranızı Altın Matiklerden altın şeklinde de alabilirsiniz.
    Diğer bankalar altınızı TL'ye çevirip para olarak veriyor.
    nuriodaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bankalar hayrına mı satıyor hocam ?
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu devirde kuyumcudan altın almak saçmalık diye düşünüyorum, neticede komisyon koyuyorlar üzerine, bankadan almak her zaman avantajlıdır.
    Kuvettürkten bakıyorum şu an , gram altın satış fiyatı 538 ₺ yazıyor , kuyumcuda 531 ₺.
    Aynen Banka daha mantıklı
  • 16-10-2021, 17:46:10
    #14
    SecurityWorker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bahsettiğiniz diziyi izlemedim bir bilgim yok.

    Geçen yıl ferrarimi sattım öyle aldım. Çok fazla yakıyordu.
    Bendekide çok yakıyor hocam. Bende taycan aldım bakalım.
  • 16-10-2021, 17:51:54
    #15
    kadirilgin1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bendekide çok yakıyor hocam. Bende taycan aldım bakalım.
    Ben elektrikli düşünüyorum. Fakat geçen yıl altın aldığım için para eridi. Hala 540 çıkmadı. Herşey 2 3 kat arttı. Hayırlısı olsun ..
  • 16-10-2021, 17:54:00
    #16
    SecurityWorker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben elektrikli düşünüyorum. Fakat geçen yıl altın aldığım için para eridi. Hala 540 çıkmadı. Herşey 2 3 kat arttı. Hayırlısı olsun ..
    Taycan tavsiye ederim hocam.

    Bendeki:

  • 16-10-2021, 17:56:44
    #17
    Gold üye
    OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuvettürkten bakıyorum şu an , gram altın satış fiyatı 538 ₺ yazıyor , kuyumcuda 531 ₺.
    Aynen Banka daha mantıklı
    Hafta sonu bugün yahu yapmayın bilmediğiniz konularda atıp tutmayın.
  • 16-10-2021, 17:58:35
    #18
    uckan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hafta sonu bugün yahu yapmayın bilmediğiniz konularda atıp tutmayın.

    Aynen bilemediğim konuda atıp tutuyorum.
    Pardon şu an kuyumcudayımda , yanlışlıkla atıp tuttum.