• 15-10-2021, 07:06:51
    #46
    Kullanıma ve ülkeye göre değişir fiyat , bizim ülkemizde her geçen gün daha fazla yakar
  • 15-10-2021, 07:47:24
    #47
    Benim aracım benzini yakmıyor hocam, depodan dışarı bildiğin döküyor.
    Yoksa bu benzin bu kadar çabuk bitemez.
  • 15-10-2021, 08:45:33
    #48
    Karımdan çok pompacıyı görüyorum sen anla durumu
  • 15-10-2021, 09:41:34
    #49
    Corolla 2020 1.6 MDS Benzin, Normalde 5lt civarı ortalama alıyorum sakin kullanımda (Ankara)(şi: 5.0, şd: 4.5 @ 80-90km, bir tık gazlamalı şi: 7lt, şd: 5.5lt @ 110-120km, gazla gazla dip gaz, şi 9.5lt şd: 7lt @arabanın gittiği limit), dün ilk defa gaza minimum seviyede dokundum. 3.3lt ortalama ile ofisten eve ulastım. Bisiklet kullanıyor gibi hissettim, ama artık ekonomi modelindeyiz yakmaması lazım
  • 15-10-2021, 09:42:39
    #50
    7.8 lt şehir içi 6 lt uzun yol. 1.6 benzinli
  • 15-10-2021, 09:51:14
    #51
    1.2 olduğu için pek fazla yakmıyor
  • 15-10-2021, 10:08:33
    #52
    Bir farklılık olsun, Honda CB250R 2020 şehir içi bol ara gaz ile maks 3.7lt/100km uzun yolda 2.5lt/100km
  • 15-10-2021, 10:11:43
    #53
    Lpg'de istanbul içinde 65 kuruş falan yakıyorum.
  • 15-10-2021, 10:23:10
    #54
    8 lt/100km. Uzun yolda 7.4'e kadar düşürebiliyorum ortalama tüketimi. Son zamlardan sonra tüpte içiyor resmen benzin iyidir

    Edit: 1.8T Golf 4